Компанія "ТОРГОВИЙ ДІМ - НІКО" спільно з банками-партнерами пропонує кілька кредитних пропозицій для того, щоб Ви обрали максимально привабливий варіант.
Дані пропозиції мають різні розміри авансового платежу, процентної ставки, термін кредитування і т.д. Програма кредитування діє на весь модельний ряд автомобілів Mitsubishi.
Переваги програми кредитування Mitsubishi:
• відсоткова ставка - від 0 **% річних, термін кредитування - до 7 років
• відсутність штрафних санкцій за дострокове погашення кредиту
• прозорість: відсутність прихованих переплат і комісій
• незмінна процентна ставка впродовж всього терміну кредитування
• максимально короткий термін розгляду кредитних заявок.
ЗАВАНТАЖИТИ АКЦІЙНІ УМОВИ КРЕДИТУВАННЯ ДЛЯ MITSUBISHI
За детальною інформацією звертайтеся за телефоном +380 44 200 44 04
Страхова компанія «Індіго» - офіційний страховий партнер Групи компаній «НІКО»
СК «Індіго» - це клієнтоорієнтована компанія, яка займає надійні позиції на ринку страхування, і яка вже сьогодні користується повагою і довірою партнерів і клієнтів.
Ліцензії на всі добровільні види страхування:
І - Індивідуальний підхід
Н – Надійність
Д – Довіра
І – Інноваційність
Г - Гарантія успіху
О - Оперативність
У СК «Індіго» розроблені та реалізовані якісні страхові продукти.
Переваги роботи з «СК« Індіго»:
• персональна робота з кожним клієнтом
• швидке і якісне врегулювання збитків
• виплата страхового відшкодування протягом 15 днів
• та інші.
Консультації з усіх видів страхування Ви зможете отримати за телефоном Контакт-центру: 0 800 303 333 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів).
TRADE-IN
Програма трейд-ін (trade-in) - це можливість поміняти свій старий автомобіль на новий з автосалону, сплативши лише різницю в ціні.
Купуючи автомобіль за системою Trade-In, ви отримуєте наступні переваги:
• позбавляєте себе необхідності шукати покупців на автомобіль
• позбавляєте себе зайвих фінансових витрат, неминучих у випадку продажу автомобіля з пробігом (не платите за рекламу, оренду місця на ринку, бензин)
• гарантію юридичної прозорості процедур купівлі/продажу автомобіля
• захищаєте себе від можливості стати жертвою аферистів при продажі свого авто на ринку або по оголошенню
• економію Вашого часу
Після проведення необхідного технічного огляду, узгодження ціни і діагностики автомобіля, Ви не чекаєте його продажу, а можете в цей же день стати власникомнового авто.
Надалі продажем Вашого старого автомобіля займаються наші фахівці.
За детальною інформацією звертайтеся за телефоном +380 44 200 44 04
Mitsubishi Motors Europe BV (далі по тексту "MME") гарантує, що будь-яка «основна деталь» нового автомобіля, вироблена ММЕ або для ММЕ (далі по тексту "новий автомобіль ММЕ"), не матиме дефектів в матеріалі або збірці, за умови дотримання вимог експлуатації і періодичного технічного обслуговування, описаних в Сервісній книжці і в Інструкції з експлуатації.
Будь-яка з «основних деталей», дефект якої доведений в гарантійний період, буде відремонтована або замінена в цей період безкоштовно будь-яким офіційним дилером Mitsubishi Motors Europe BV.
Тільки дефектна деталь (деталі), яка відповідає мінімальній складовій одиниці, буде відремонтована або замінена.
Основні деталі
Основна деталь - це всі частини Нового Автомобіля за винятком специфічних компонентів, запасних частин, які змінюються при періодичному обслуговуванні і мастил, а також інших позицій, вказаних нижче.
Гарантійний період на новий автомобіль:
Ваш новий автомобіль MITSUBISHI має гарантію 3 роки або 100 000 км пробігу, залежно від того, що настане раніше з моменту початку гарантії зазначеного в Сервісній книжці.
На перші 2 роки обмеження по пробігу не застосовується.
Гарантійна політика дійсна для автомобілів, проданих починаючи з 01.04.2013
Оригінальні запасні частини та аксесуари Mitsubishi розробляються і виробляються компанією Mitsubishi або під її керівництвом і спеціально призначені для використання на автомобілях Mitsubishi. Застосування тільки таких запасних частин є строго обов'язковим з точки зору безпеки і зниження загальних експлуатаційних витрат на автомобіль.
На всі «оригінальні запасні частини Mitsubishi», які підпадають під термін «основна деталь» і «оригінальні аксесуари Mitsubishi», розповсюджується гарантія протягом 24 місяців без обмеження пробігу * з моменту продажу такої частини.
У разі заміни запасної частини* на автомобілі, що знаходиться на гарантії, гарантія на запасну частину продовжується до закінчення терміну гарантії на автомобіль.
Для того щоб гарантія на запасні частини та аксесуари була дійсною, Вам необхідно зберігати касовий чек і наряд замовлення (акт виконаних робіт), які підтверджують придбання та встановлення такої запасної частини у офіційного дилера Mitsubishi.
Гарантія на «оригінальні запасні частини Mitsubishi», «оригінальні аксесуари Mitsubishi» покриває як дефекти самої деталі, так і можливі пошкодження інших пов'язаних деталей, які виникли внаслідок встановлення такої бракованої деталі.
* Для запасних частин, які підпадають під термін «основні деталі»
• Несвоєчасне проведення періодичних обслуговувань (як по пробігу, так і по тимчасовому проміжку), або проведення технічних обслуговувань в неповному обсязі.
• Проведення обслуговування, ремонту або інших робіт, у тому числі встановлення додаткового обладнання не в офіційних дилерів Mitsubishi.
• Використання неякісних або не рекомендованих ММЕ паливно-мастильних матеріалів.
• Нехтування вимогами експлуатації, викладеними в інструкції з експлуатації та сервісні книжці.
• Використання автомобіля не за призначенням, використання в незвичайних умовах, таких як ралі, гонки і т.д.
• Проведення модифікації компонентів або систем автомобіля не рекомендованих ММЕ.
• Використання неоригінальних ЗПЧ, придбаних не у офіційних дилерів Mitsubishi.
• Умисна зміна показань спідометра.
• Знос і стирання будь-яких деталей; старіння або пошкодження полірованих і пофарбованих поверхонь, гумотехнічних виробів, оббивки і інших м'яких покриттів, а також знос будь-яких деталей, яким необхідна регулювання.
• Незначні шуми або вібрація, погіршення регулювань, які не впливають на якість, ефективність або функціонування автомобіля в цілому, і які проявляються лише за певних умов або в незвичайних режимах експлуатації, незначні запотівання в місцях ущільнення.
• Пошкодження, викликані зовнішніми впливами, наприклад: хімічні забруднення, пташиний послід, кислотні дощі, град, пісок, сіль, антігололеднимі реагент, камені, пожежі і нещасні випадки, недбалість, акти вандалізму або стихійні лиха.
• Пошкодження, отримані у наслідок пробуксовування коліс.
• Пошкодження, що виникли в результаті руху автомобіля з нестачею експлуатаційних матеріалів (наприклад, масла, охолоджуючої або гальмівної рідини) у зв'язку з несвоєчасним виявленням експлуатаційної витрати або витоку.
• Пошкодження, що виникли внаслідок несвоєчасного усунення несправностей після їх виявлення.
• Пошкодження, отримані в результаті попадання в двигун або внутрішні порожнини агрегатів (електронних блоків) сторонніх предметів і речовин.
• Необхідність проведення регулювальних, мастильних або перевірочних робіт.
• Пошкодження, отримані в результаті дорожньо-транспортної пригоди.
• Пошкодження вантажного кузова або багажного відсіку під час завантаження - вивантаження або недостатньої фіксації вантажу під час руху.
• Витрати, пов'язані з неможливістю використання автомобіля, такі як: втрата часу, витрата палива, телефонні переговори, неможливість продовжувати подорож, втрата або пошкодження вантажу, інші комерційні втрати.
• Корозію елементів підвіски, колісних дисків, каркасів, кріплень агрегатів.
Mitsubishi Motors Europe (MME) гарантує, що в період 12 років всі деталі кузова автомобіля, виготовлені ММЕ або для ММЕ з листового металу, за умови належного обслуговування не матимуть наскрізної корозії (зсередини) внаслідок дефекту матеріалу або виробництва.
У разі ж виникнення такої наскрізної корозії, будь-який офіційний дилер Mitsubishi відремонтує або замінить таку деталь безкоштовно.
Необхідною умовою збереження гарантії від наскрізної корозії є проходження регулярного (відповідно до графіка, див. сервісну книжку) огляду у офіційних дилерів Mitsubishi. Дані про проведений огляд повинні бути занесені у відповідний розділ сервісної книжки.
Гарантія від НЕ наскрізний іржі/корозії деталей з листового металу і дефектів лакофарбового покриття становить 3 роки або 100 000 км. пробігу, в залежності від того, що настане раніше з моменту початку гарантії зазначеного в сервісній книжці.
На перші два роки обмеження по пробігу не застосовується.
Гарантія від наскрізної корозії не покриває такі випадки:
• Корозія в результаті ДТП, недбалого поводження або проведення модифікації кузова.
• Корозія, викликана зовнішнім впливом, наприклад: хімічне забруднення, пташиний послід, кислотні дощі, град, пісок, сіль, антиожеледні реагенти, камені, пожежі і нещасні випадки, недбалість, акти вандалізму або стихійне лихо та ін .
• Корозія, що з'явилася в наслідок невиконання або несвоєчасного виконання дрібних ремонтів або відновлювальних робіт.
На специфічні компоненти, зазначені нижче, поширюється гарантія на перші 12 місяців або 50 тис. км. пробігу, в залежності від того, що настане раніше з моменту початку гарантії зазначеного в сервісній книжці:
• акумуляторна батарея
• форсунки дизельного двигуна
• каталітичні нейтралізатори
• турбокомпресори
• оббивка, ковролін, накладки інтер'єру
• вантажне відділення кузова автомобіля L200
Нижченаведені запасні частини не підлягають заміні по гарантії, оскільки є традиційно зношуваними і замінними при періодичних обслуговуваннях:
• всі типи фільтрів
• ремені приводу допоміжних агрегатів (крім ременя ГРМ і ременя балансирного валу)
• свічки запалювання
• диск зчеплення і деталі, що вийшли з ладу у разі його поломки
• гальмівні колодки, диски і барабани
• колісні покришки, втулки та інші гумотехнічні вироби (крім сальників і сайлентблоков)
• запобіжники, лампи всіх типів (крім ксенонових)
• зливні пробки, кріплення (болти, гайки і т.д.)
• всі робочі рідини, мастила і масла
• інші випадки і пошкодження, які не підпадають під гарантію та умови, за яких власник втрачає право на гарантію.
Програма технічної підтримки на дорогах Mitsubishi Assistance Package (MAP), яка успішно працює в 40-а країнах Європи, діє і в Україні! Кожен власник автомобіля Mitsubishi, який купив автівку в офіційній дилерській мережі, стає учасником даної програми.
Програма МАР діє 3 роки з моменту покупки автомобіля Mitsubishi, тобто протягом усього гарантійного строку експлуатації автомобіля.
Мета програми - гарантувати водієві та пасажирам максимальний захист від незручностей, у разі будь-яких непередбачених ситуацій на дорогах.
Кожен покупець автомобілів Mitsubishi отримує спеціальну карту учасника програми MAP з телефоном гарячої лінії.
Служба працює 24 години на добу, 7 днів на тиждень.
Завантажити опис послуги MAP (укр. мова, формат PDF, 3,5 МБ)
За своїм наповненням пакет надаваних Mitsubishi Assistance Package послуг є одним з кращих на вітчизняному ринку. На цілодобову гарячу лінію технічної підтримки можна звернутися у разі:
• раптової поломки Вашого автомобіля;
• дорожньо-транспортної пригоди;
• проблем з бензином (нестача палива, заправка невірним типом палива);
• проблем з ключем (втрата ключа, ключ залишився всередині заблокованого автомобіля, ключ пошкоджений);
• проблем з колесами (прокол, вандалізм, порушення герметичності клапана);
• знерухомлення автомобіля в результаті спроби захоплення;
• знерухомлення автомобіля в результаті протиправних дій третіх осіб / вандалізму.
Телефонна лінія програми технічної підтримки: +38 044 206 00 06
Своєчасне технічне обслуговування на сервісних центрах офіційних дилерів Mitsubishi Motors дозволить надовго зберегти чудові експлуатаційні якості автомобілів Mitsubishi.
Ви можете завантажити (формат Excel) і переглянути карту операцій технічного обслуговування і вартість технічного обслуговування вашого автомобіля.
Начальник відділу СТО Удовіченко Людмила +380 95 270 68 23,
Старший майстер-приймальник СТО Прилуцький Олександр +380 95 355 82 68,
Телефон для довідок: +380 44 200 44 04
Для точного і швидкого визначення необхідних запасних частин або аксесуарів власник автомобіля повинен повідомити консультанту дилера ідентифікаційний код (VIN), який вказаний у свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу (техпаспорт).
Код дає можливість визначити каталожний номер саме тієї запасної частини, яка є точним аналогом деталі, встановленої на Вашому автомобілі.
В Україну поставляються автомобілі так званої європейської специфікації і, як наслідок, саме вони забезпечуються сервісом, запасними частинами та аксесуарами в першу чергу.
Для автомобілів, ввезених власниками самостійно з інших регіонів (наприклад, із США, Японії, країн Близького Сходу) і мають іншу специфікацію (відповідно, американську, для внутрішнього японського ринку або загальноекспортну), можливе завезення запасних частин.
Запасними частинами та обслуговуванням забезпечуються автомобілі, випущені не раніше 1987 року.
В даний час дилери поставляють оригінальні запасні частини та аксесуари, що випускаються на заводах Mitsubishi Motors Corporation або інших фірмах по замовленню корпорації.
Головною особливістю оригінальних запасних частин є те, що саме такі деталі встановлюються на автомобіль при його збірці на конвеєрі.
Перевагою оригінальних запасних частин є їх високу якість.
Інформацію про оригінальні аксесуарах до моделей Mitsubishi можна знайти на нашому сайті в розділі аксесуари кожній з представлених моделей.
За цим посиланням можна завантажити каталог оригінальних дитячих крісел, які рекомендовані заводом виробником для застосування в автомобілях Mitsubishi.
Менеджер з продажу запасних частин Криховатько Олександр +380 50 444 36 43,
Телефон для довідок: +380 44 200 44 04