Технології
Новий OUTLANDER пропонує ідеальне поєднання основних принципів Mitsubishi - комфорт для пасажирів, безпеку та піклування про навколишнє середовище при відмінних ходових властивостях на автошляху та бездоріжжі.
<table cellpadding="1" cellspacing="1"> <tbody> <tr> <td> </td> <td> </td> <td> </td> </tr> <tr> <td> <h4><span style="background-color: white;">Новий варіатор Jatco 8-го покоління </span></h4> <h4 style="background-image: initial; background-color: white;"></h4> Новий варіатор має ряд конструктивних нововведень. Він став легше і быльш компактний. Але головне - цей агрегат дозволив кросоверу додати в динаміці і зменшити витрату палива.<br> <br> </td> <td> <h4>ДВИГУНИ</h4> <p style="background-image: initial; background-color: white;"> <span style="background-image: initial;">Компактний 2,0-літровий двигун </span><span style="background-image: initial;">MIVEC</span><span style="background-image: initial;"> відрізняється високою прийомистістю у всіх режимах руху. Подібно до двигуна 2,4 л, він оснащений системою </span><span style="background-image: initial;">MIVEC</span><span style="background-image: initial;"> для<br> оптимізації характеристик потужності всьому діапазоні частот обертання<br> колінчатого валу, що підвищує КПД двигуна та забезпечує задоволення від<br> кермування.</span> </p> <br> </td> <td> <h4 style="background-image: initial; background-color: white;">АЕРОДИНАМІКА</h4> <p style="background-image: initial; background-color: white;"> Коефіцієнт<br> лобового супротиву дорівнює 0,33, що на 7% нижче аніж впопережній моделі.<br> Загальну вагу нового Outlander<br> знижено на 75-95 кг<br> за рахунок застосування більш легких елементів кузова, що значно покращує<br> аеродинаміку. </p> <br> </td> </tr> <tr> <td> </td> <td> </td> <td> </td> </tr> <tr> <td> <h4 style="background-image: initial; background-color: white;">СИСТЕМА ПОВНОГО ПРИВОДУ</h4> <h4><br> </h4> <span style="background-image: initial; background-color: white;">Система повного приводу нового </span>Outlander<span> із електронним управлінням дозволяє обрати один із<br> трьох режимів: <span style="background-image: initial; background-color: white;">4</span></span><span style="background-image: initial; background-color: white;">WDECO</span><span style="background-image: initial; background-color: white;"> - Автоматичне увімкнення повного приводу при прослизуванні передніх<br> коліс, 4</span><span style="background-image: initial; background-color: white;">WDAUTO</span><span style="background-image: initial; background-color: white;"> - Постійний повний привод із змінним розподілом тяги<br> між осями, 4</span><span style="background-image: initial; background-color: white;">WDLOCK</span><span style="background-image: initial; background-color: white;"> – повний привод із рівним розподілом тягових зусиль<br> на обидві осі.</span><br> <br> <br> </td> <td> <h4>ПЕРЕКЛЮЧЕННЯ<br> ПЕРЕДАЧ<br> ПІД КЕРМОМ<br> </h4> <span style="background-image: initial; background-color: white;">Outlander</span><span style="background-image: initial; background-color: white;"> 2,4 оснащений перемикачами передач під кермом<br> та дозволяє робити це, не знімаючи рук із керма, що робить процес керування<br> більш комфортним і спортивним.</span><br> <br> </td> <td> </td> </tr> </tbody> </table>